perjantai 29. huhtikuuta 2016

Aloitus





Tässä blogissa kerron miten minä käytän Photoshopia. Paino sanalla minä. Tekniikkani eivät välttämättä ole parhaita mahdollisia ja samankaltaisia asioita voi varmasti tehdä monella muullakin tapaa. Mutta minä teen kuvani näin.

Koska blogin on tarkoituksena toimia tutoriaalina niin ainakin alkupään teksteissä kerron mistä jotkut työkalut löytyvät. Puhun työkaluista niiden englanninkielisillä nimillä, mutta esimerkiksi Brush Tool on parin ensimmäisen käyttökerran jälkeen vain sivellin, pensseli, kynä tai joku muu variaatio tästä.

Toivottavasti tämä blogi auttaa jotakuta.

- Julia Lindeman 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti